AAA Coaching Artikelen

AAA Coaching artikelen zijn gemaakt door Mariën van Raan. Deze artikelen zijn vanuit echte levenservaringen gecombineerd met theoretische kennis. Alle artikelen zijn inspirerend en bedoeld om coaches te helpen aan meer klanten. 

Mariën van Raan is al meer dan 20 jaar succesvol in het trainen en coachen van ondernemers die hun prestaties willen verbeteren. Hij heeft een manier ontwikkeld die past bij coaches, trainers en dienstverlenende ondernemers. Verkopen vanuit het hart is ontstaan doordat hij zelf worstelde met de oude manier van verkopen. Iedere keer zat hij met een knoop in zijn maag als hij de klant moest vragen om de order.

Mariën begrijpt dat succesvol zakelijk ondernemerschap en duurzame persoonlijke transformatie niet alleen meer kennis vereisen, maar ook een gedragsverandering die voortkomt uit persoonlijke groei en het werken aan een mentaliteit.

Zijn doel is zoveel mogelijk waarde creëren en mensen te transformeren naar een hoger level. Zijn programma’s zijn erop gericht om ondernemers op een natuurlijk mogelijke manier te laten zakendoen. Naast kennis, ervaring, successen en fouten opereert Mariën veel vanuit intuïtie en dat zorgt ervoor dat zijn klanten meervoudig hun investering terugverdienen. Zijn belang is dat klanten optimaal presteren want zij vormen zijn uithangbord.

Hieronder vind je verschillende artikelen met betrekking tot het vinden van klanten. Je krijgt alvast een idee over de werkwijze van AAACoaching:

  • Je kunt leren dat verkopen voor een coach helemaal niet moeilijk is.
  • Hoe je je resultaten direct kunt verbeteren. 
  • Hoe je moeiteloos klanten creëert. 
  • De beste disciplines voor coaches. 
  • De beste manier die zeker klanten gaan opleveren.
  • Etc.

Klanten werven voor ondernemers

Dit zijn meer dan veertig ideeën om klanten te werven. Sommige zijn van experts genomen en mijn eigen ervaringen van de laatste twintig jaar. Het gaat er voornamelijk om dat jij geïnspireerd wordt om met nieuwe ideeën te komen voor het aantrekken van nieuwe klanten. Sommige ga je zeker herkennen en doe je waarschijnlijk al. Het gaat natuurlijk om continuïteit van je acties en niet om iets wat je ooit eenmalig hebt gedaan. 

Lees meer »

Moeiteloos klanten creëren voor coaches

Het grootste probleem van coaches is dat ze denken met hun expertise te kunnen slagen als coach. Maar coachen is maar 50% van het geheel. De andere 50% zal bepalen of je daadwerkelijk een succesvol coaching praktijk zal hebben. Die andere 50% bestaat uit het creëren van klanten.

Lees meer »